Non está rexistrado no número de visitantes Home NovasSe usar, o menú non automaticamente corrixir este problema co ciclismo como pode ser. Se é posible, faga o login.
  • Light (AH) Os membros das noticias e falar -8 resumo (profesional)

Estes días, co tema da Prana Yoga olraohdeo terapia. Coa enerxía de alta frecuencia do chakra do corpo (situado dentro do corpo dos seis posicións en torno ao baljeonche jichingham gopajang enerxía) da circulación da enerxía e harmonía Aos poucos a terapia espiritual, que abordará as enfermidades do corpo. membros Lodge, pero o alemán dixo, o tema abordado, con todo, continuou hábito vexetariano, pero non é só un Prana vital pode poñerse en mellor saúde a través da inxestión de durmir cada vez menos Do que manter unha boa saúde, non podería unirse ás acusacións.
    A alegación de que o corpo humano como o alimento é obter enerxía a partir da idea da percepción que deu mal. Os alimentos nas reaccións químicas do corpo Esta slim, gañar enerxía e unha enerxía real, pero tamén o Prana é unha forma sutil de enerxía está a ser proporcionada.

E eu gastar uns minutos, eu estou de acordo que os membros da Vinci profesional e falou timing foi moi bo tema apropiado será presentado cos pacientes insight cumprimento kkwetteurhneun.

A resposta é si, é comida, e esta oración Noy Prana, si me fai lembrar porqué de o actual corpo a relaxarse, ter algún poder de ser recuperada, e prosegue por día por mor do traballo. E mentres está durmindo co Eu Superior As nosas almas ascenso continuou a traballar durante a formación, si.
    E por que non é moi dun nivel espiritual que necesitamos a comida, o sono desaparece ademais. El veu en catro dimensións e cinco niveis de ADN significa que eu son activo, catro foron recentemente Leo Tote referido na introdución, un das canles do sol central, un alto Os niveis de enerxía están chegando van xurdir a partir do momento axeitado. Non precisa sequera dun nivel de sono e comida, hai algunhas persoas.

membros Taniya 12 días sen unha pausa no medio jaljago durmir e comer moi pouco, non estaba con fame vai poñer Chuimsae. Estrelas non necesita do diñeiro ^ ^

membros Lodge e Vince tivo unha conversa con un pouco máis. Rosie é un home morto a charlar con un amigo detido foi a historia que quere a súa axuda. drama Ghost Whisperer ryuyeotseupnida dun medio. Eu vexo a situación da xuventude na nosa fuga pouco da billa de fluxo non cobre.

Membros Lodge da conversa de relacións públicas e ligazóns no canto de aumentar. Ela é unha artista e letras de cancións máis chamando music're. É un artista moi espiritual. Pero o segredo para manter os fundamentos espirituais para o público.

1. Flavio sempre) re-escribir o saco, de novo, de novo, escribe Non aceptado bolsas da tenda.
    2. Coloca o saco
    3. Mulyiran reuso de auga e menos auga e saia do baño
    4. Por favor, non comer carne, animais mortos, morte, medo do estado e foi apuntada por
    5. Por favor, non Shampoo ou produto da pel. Porque toxinas.
    6. Se é posible, sempre accións axeitadas.
    7. Por favor, sempre axuda.
    8. Sempre manter a súa propia (amas vinilo Escusado será dicir.
    9. Charlar contigo sempre pon a súa man no seu peito.
    10. Sempre unha perspectiva maior, lembre que o noso próximo.
    "Columnas> piteogim

2010February 26 anos 18:17:44

Queridos todos,

Moita discusión sobre o alimento, no momento, parece. Todo moi interesante, estou en algún lugar entre vexetarianos e vegan. O que me interesa máis no momento que é nutrición prânica (basta ler o libro do mesmo nome por Jasmuheen )....

Aquí está unha cita do gran Seasons do Espírito polo Mestre Ascensión Hilarión:

"É incorrecto imaxinar que a enerxía que impulsa o corpo físico do home vén a comida que come. Este é un dos maiores equívocos no mundo de hoxe ... a enerxía do corpo do home debe vir dun ben máis sutil e fonte de refinar que as moléculas de hidratos de carbono, como agora cría. O proceso de vida do home non existe, a nivel químico simple, se non, o home non sería nada máis que un vaso no que produtos químicos reativos foron mesturados, e con máis vida "," intelixencia ou o espírito do que sería atopar en un vaso de tal ".

El pon a cuestión: necesitamos comer para sobrevivir? Será que necesitamos durmir para sobrevivir? Non precisamos de nada, agás a convicción inabalável de que a nosa forza vital prânica vai sustentar?

Dito isto eu estou apreciado un café agora e estou ansioso para meu bolo de aniversario mañá! Amor para todos, Rosie

Vince "<rt4721@...> escribiu:
    Ola Rosie,

Un post fascinante e ben cronometrada e, en particular a súa pregunta: Será que necesitamos comer ou durmir para sobrevivir?
    Eu diría que a resposta á pregunta que é si e No
    Si, temos que comer e durmir no presente, porque os nosos corpos esixen unha certa dose de descanso e de combustíbel para percorrer preto das nosas tarefas diarias. Tamén visitar outros lugares, mentres o noso corpo durmir, e algúns do presente é a formación de Ascensión.

Não imos ter que ningún, ou moi limitada, do sono ou de alimentos, xa que teñamos acadar o nivel axeitado de espiritualidade, e os nosos corpos se fan 4 / 5 dimensional con moitos máis niveis do noso ADN activado.

Isto encaixa moi ben en nun lugar próximo á canalización Leonette en Thoth, a propósito de máis enerxía benvida do Gran Sol Central, filtrados polo noso propio Sol, que nos son actualizados para o nivel axeitado.

Non teño dúbida de que hai un certo número de persoas na Terra que
    non necesita durmir ou alimentar xa.

Vince.

2010February 26 anos 20:11:40
    Hola a todos,

Estou seguro de que este tipo de cousas terá sido discutido aquí antes. Non importa. Eu me sentín impelido a xuntar todo de novo, coa esperanza de que poidan contribuír a inclinar a balanza ... amor Rosie

Como ser radical - por Rosie

1. Sempre use o saco plástico mesmo novo e de novo e de novo,
    negativa de aceptar calquera máis bolsas de plástico nas tendas.
    2. Sempre use o saco de papel mesmo.
    3. Reutilizar toda a auga posíbel. WC Flush menos.
    4. Deixar de comer animais mortos - inxerido información morte e medo.
    5. Pare de usar pel / produtos Shampoo - Velenos injesting
    6. Sempre actuar como autenticamente posible.
    7. Sempre axuda.
    8. Sempre amar a si mesmo
    9. Sempre poña a man no seu corazón antes de falar
    10. Lembre sempre que hai unha perspectiva maior.

Mutige gesucht Menschen!
    Friedensprojekt Jackson von Rosie & Friends
    Veranstaltung: www.schweibenalp.ch/de/programm/veranstaltung/rosiejackson2010.html
    Flyer: www.schweibenalp.ch / de Programme / veranstaltung /% Rosie 20Jackson-Flyer.pdf
As traducións automáticas (Powered by Powered by Google):
Afrikaans Albanian Arabic Belarusian Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Icelandic Indonesian Irish Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Macedonian Malay Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese